دیدار دهیار و اعضای شورای اسلامی بندر گردشگری پرک با مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان کنگان"
​به گزارش #پایگاه_اطلاع_رسانی_بندر_پرک : دهیار و اعضای شورای #بندر_صیادی_پرک با حضور در #بنیاد_مسکن انقلاب اسلامی شهرستان کنگان طی دیداری با مهندس احمدی منفرد مسائل و مشکلات بندر گردشگری پرک مطرح کردند.
#حسین_دهقان_زاده عضو شورای اسلامی بندر #پرک در این دیدار گفت: بنیاد مسکن در بندر پرک اقدامات خوبی انجام داده است و امروز در بندر پرک شاهد تحولات خوبی هستیم، ولی با توجه به توسعه بندر پرک نیازمند همراهی بیشتر در مسائل مختلف است.
#ابراهیم_شادمان دیگر عضو شورای اسلامی بندر پرک هم در این دیدار ضمن توجه ویژه بنیاد مسکن به بندر پرک مراتب رضایت مردم از فعالیت های اداره محترم بنیاد مسکن را اعلام نمود و برخی از تعهدات بنیاد مسکن و مشکلات اراضی ملی را مطرح نمود.
مهندس احمدی مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان کنگان نیز در این دیدار بیان کرد: خدماتی که توسط این نهاد به مردم ارائه شده به دلیل تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران بوده که جا دارد هم از زحمات همکاران و هم از همراهی تمام مسئولانی که ما را در پیشبرد اهدافمان کمک کردند تشکر نمایم.
وی ادامه داد: خدمات خوبی به مردم ارائه شده اما ما تنها به این خدمات اکتفا نمی‌کنیم و تلاشمان را بیشتر خواهیم کرد تا خدمات بیشتر با کیفیت بیش از پیش به مردم ارائه کنیم.
مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان کنگان خاطرنشان کرد: ما آمادگی داریم تا در جهت توسعه، عمران و آبادانی بندر پرک به صورت ویژه با همکاری مردم و مدیران محلی اقدامات خوب عمرانی داشته باشیم.
در این دیدار همچنین #مهندس_سالاری ضمن تشکر و خدا قوت از فعالیت های انجام شده در سطح #بندر_پرک، آمادگی مجموعه مدیریت محلی بندر پرک جهت اجرای پروژه‌ها اعلام نمود و خواسته های همچون حل مشکلات مقاوم سازی منازل، تسهیلات ساخت و ساز، سند دار نمودن اراضی، حل مشکلات سند مالکیتی و صدور پروانه های ساختمانی و اجرای پارک های محله ای بیان نمود.