• به گزارش #پایگاه_اطلاع_رسانی_بندر_پرک : نشست صمیمی مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، مدیران پتروشیمی های منطقه و رئیس شورای راهبردی با مسئولین محلی بخش سیراف برگزار گردید
    در این جلسه #مهندس_سالاری، ضمن بیان تشکر از میزبانی بندر شیرینو ، از بازدیدهای میدانی مدیران ارشد سازمان منطقه ویژه تقدیر و تشکر کرد و تلاش مدیران نمونه ای از حس وطن دوستی عنوان کرد.
    وی افزود؛ اقدامات شما فراتر از شرح وظایف سازمانی و کاری که اهداف تولیدی و صادراتی هست، خدمت به جامعه محلی را در دستور کار خود قرار داده اید و این جلسات بیانگر پایبندی به جامعه محلی و موضوعات زیست محیطی و بهداشتی و توسعه پایدار است و پروژه‌های اجتماعی فرهنگی در دستور کار و اجرا دارید.
    مدیر اجرایی #بندر_گردشگری_پرک بیان داشت؛ مطلوبیت بخشیدن به شرایط اجتماعی و اقتصادی جامعه از پیش شرط های اصلی توسعه صنعتی و اقتصادی است و بدون توجه به ابعاد مختلف توسعه پایدار، توسعه صنعتی اقتصادی قابل قبول نمی باشد. ایجاد توازن و هماهنگی در یک منطقه خود مصداق بارز توسعه پایدار است.
    ما درخواست داریم که بزرگترین مرکز اقتصادی و تولیدی کشور بالاترین مسئولیت اجتماعی به همت مدیران منطقه ویژه انرژی پارس دریافت کنیم، این منطقه بزرگترین مرکز تولیدی، اقتصادی و انرژی کشور می باشد ما این درخواست داریم بالاترین تخصیص اعتبار در کل کشور داشته باشیم و با توجه به تراکم فعالیت های #صنعتی منطقه از جمله 14 #پالایشگاه و #پتروشیمی های متعدد نگین تولیدی و اقتصادی کشور می باشد می خواهیم جامعه محلی شامل روستاها و شهرهای منطقه نگین توسعه منطقه ویژه انرژی پارس جنوبی با رویکرد توسعه پایدار باشد.
    درخواست داریم بندر پرک به عنوان مرکز پایلوت توسعه اجتماعی در جامع محلی با محوریت صنایع در نظر گرفته شود.
    #حسین_دهقان_زاده عضو #شورای اسلامی #بندر_پرک هم در این دیدار ضمن تشکر از کسانی که این نشست صمیمی را برگزار کردند، ابتدا بندر پرک را با توجه به موقعیت استراتژیک و پتانسیل هایی که دارد معرفی کرد و سپس به مشکلات مردم را با توجه به حضور صنعت در منطقه پرداخت.
    دهقان زاده، ابتدا اراضی ملی که به #منطقه_ویژه واگذار شده مشکل اساسی دانست و سپس مسائل و درخواست هایی چون؛ ماشین آلات خدماتی و عمرانی (مانند آتش نشانی، حمل زباله)، احداث مرکز بهداشتی و درمانی، کتابخانه، تکمیل پروژه های نیمه تمام ورودی و اسکله روستا و حل مشکل آب روستا را مطرح نمود.