به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بندر پرک، تیم مدیریتی بندر پرک در آستانه هفته بسیج با حضور در ناحیه مقاومت محمد رسول الله شهرستان کنگان با فرمانده سپاه شهرستان جناب سرهنگ تاجیک دیدار و گفتگو نمودند.
به گزارش روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی بندر پرک، در آستانه فرا رسیدن هفته بسیج، دهیار بندرقرآنی پرک به اتفاق اعضای شورای اسلامی و فرمانده پایگاه بسیج امام زین العابدین بندرپرک با فرمانده سپاه شهرستان کنگان دیدار و گفتگو نمودند.

مهندس سالاری در دیدار با فرمانده سپاه ضمن تشکر از فرصت به وجود آمده در حوزه خدمت گذاری گفت: فعالیت های فراوان و صادقانه سپاه بیانگر روحیه جهادی و مردم محوری این نهاد انقلابی هست.

حسین دهقان زاده عضو شورای اسلامی بندرپرک گفت: تعامل و همکاری مجموعه سپاه و بسیج با مجموعه شورا و دهیاری طی سال های اخیر به توسعه و تقویت خوبی در راستای محرومیت زدایی و تقویت زیر ساخت ها انجامیده است.
ابراهیم شادمان دیگر عضو شورای اسلامی در این دیدار سپاه را مظهر اقتدار و امنیت جامعه را مدیون سپاه دانست و شورای اسلامی بندر پرک را آماده همکاری همه جانبه با مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد.

حبیب ایزدپناه فرمانده پایگاه بسیج در این دیدار ضمن تبریک به اعضای منتخب شورا و انتخاب دهیار به عنوان مدیر اجرایی روستا، مسائل و مشکلات مهم بسیجیان مطرح نمودند و آمادگی پایگاه بسیج را در تمام مراسمات

در پایان این دیدار جناب سرهنگ تاجیک ضمن تشکر گفت: سپاه و بسیج در اجرای ماموریت های محوله خود در شهرستان در تمامی ابعاد فرهنگی، اجتماعی، ورزشی با بهره گیری از ظرفیت و توانمندی نیروهای جوانان و بسیجی بومی شهرستان توانسته کارها و خدمات را با قدرت و توان بیشتری انجام دهد و در همه امورات پای کار هستند تا به نتایج خوب و مطلوبی برسیم.