اقامتگاه بوم گردی ساحلی بندر پرک بوشهر

اقامتگاه بوم گردی ساحلی بندر پرک در بندر کنگان در فاصله۵۷کیلومتری از بندر کنگان واقع شده است. این اقامتگاه ساختمانی نوساز بوده که به سبک خانه های سنتی و بومی ساخته شده و به صورت کاملا سنتی و ساده چیده شده اند. این اقامتگاه دارای ۸سوئیت اقامتی و ۶اتاق می باشد که در مجموع ظرفیت پذیرایی از ۵۰مهمان را دارد. تمامی واحدها دارای سرویس خواب سنتی تشک و پتو و سیستم سرمایشی اسپلیت می‌باشند.
 در این منطقه احتیاجی به استفاده از سیستم گرمایشی حتی در فصول سرد سال نیز نمی باشد. سوئیت های اقامتگاه دارای امکاناتی مانند سرویس بهداشتی ایرانی و حمام اختصاصی، تلویزیون و آشپزخانه با امکانات کامل آشپزی هستند. اتاق‌های این اقامتگاه فاقد سرویس بهداشتی اختصاصی بوده و مهمانان این اتاق ها می بایست از سرویس بهداشتی و حمام موجود در محوطه اقامتگاه به صورت مشترک استفاده کنند. در اتاق ها علاوه بر سرویس خواب، تلویزیون و یخچال نیز موجود می باشد.
 این اقامتگاه به دلیل قرارگیری در نزدیکی دریا چشم انداز زیبایی به ساحل داشته و می توانید به پشت‌بام اتاق ها رفته و منظره زیبای دریا را هنگام طلوع و غروب خورشید تماشا کنید. در صورت تمایل و با هماهنگی قبلی می توانید انواع غذاهای محلی و سنتی را سفارش داده و برای وعده‌های غذایی خود میل کنید. تورهای گردشگری برای بازدید از جاذبه های منطقه ( با هزینه جداگانه )، پارکینگ غیر مسقف عمومی و پرسنل مسلط به زبان انگلیسی برای خدمات رسانی به مهمانان غیر ایرانی از دیگر امکانات رفاهی این اقامتگاه بوم گردی می باشد.